RÜHM: NAKSIKUD KUUPLAAN VEEBRUAR 2016
Kuu teema
OMA MAA JA OMA KODU – KALLID MULLE MÕLEMAD |
01.02-05.02
I nädala eesmärgid 1. Laps tutvub lindude ja loomade eluga talvel. 2. Laps tunneb elementaarseid käitumisreegleid muuseumis. 3. Laps loendab ja arvutab 6 piires. |
08.02-12.02
VASTLAD II nädala eesmärgid 1. Laps tutvub vastlapäeva traditsioonidega. 2. Laps oskab määrata hääliku asukohta sõnas. 3. Laps oskab moodustada seitsmest esemest koosnevat hulka. |
15.02-19.02
III nädala eesmärgid 1. Laps nimetab ja kirjeldab talvelõbusid: kelgutamine, suusatamine, uisutamine. 2. Laps tutvub Eesti Vabariigi sümboolikaga. 3. Laps tutvub Eesti rahvalauludega ja tantsudega.
PROJEKT „EESTIMAA“ |
22.02-26.02
EESTI VABARIIGI ISESEISVUSPÄEV IV nädala eesmärgid 1. Laps teab Eesti sümboolikat: lipp, lind, lill. 2. Laps nimetab oma elukoha: riik, linn. 3. Laps oskab moodustada üheksast esemest koosnevat hulka. JÄTKUB PROJEKT „EESTIMAA“ |
|
SOTSIAALSED JA ENESEKOHASED OSKUSED |
|
||||
MINA JA
KESKKOND
|
Lindude ja loomade elu talvel. Mida söövad linnud ja loomad talvel? Kust saavad linnud talvel toitu? | Loomade jäljed lumel:
S: Põder, karu, orav, rebane, ilves, hunt, halljänes. V: Põder, hunt, jänes. Vastlapäeva tähistamine lasteaias. |
Vestlus talvelõbudest ja talvespordist.
Eesti Vabariigi iseseisvuspäeva ettevalmistamine. |
Vestlused Eesti Vabariigi sümboolikast: Lipp, vapp, rahvuslind, rahvuslill, hümn. | |
EMAKEEL | Eesti ja vene keele häälikud ja tähed „Õ/Ы“
Kaashääliku kuulmine sõnas ja asukoha määramine |
Eesti ja vene keele häälikud ja tähed „B/Б“
Nõrk sulghäälik sõna algul ja lõpus. Jutustamine oma parimast sõbrast. Mida tehakse vastlapäeval, jutustamine. |
Eesti ja vene keele häälikud ja tähed „K“
Häälikute pikkuste võrdlemine sõnades, taju- ja lugemisharjutusi. Talviste tegevuste nimetamine (kelgutamine, suusatamine, uisutamine). Laste mängud ja lõbustused talvel. Tähtede ja häälikute kordamine: E,S,T,I,M,A. |
Eesti keele häälik ja täht „Ä“ ja vene keele häälik ja täht „Я“
Kaashäälikute kuulmine sõnas ja asukoha määramine Jutustamine oma kodumaast.
Kokkuvõte „Eestimaa“ projekti jooksul õpitust |
|
MATEMAATIKA | Arv ja nr. 6, loendamine.
S: VI kuu on juuni, päev on laupäev, kell kuus. Liitmisharjutused 6 piires. Süvendada hulkade ja arvude vahelisi seoseid. V: Loendamine 6 piires. |
Arv ja nr. 7, loendamine.
S: VII kuu on juuli, päev on pühapäev, kell seitse. Süvendada hulkade ja arvude vahelisi seoseid. Liitmise harjutamine. V: Loendamine 7 piires. |
Arv ja nr. 8, loendamine.
S: VIII kuu on august, kell kaheksa. Lahutamise ja liitmise harjutused 8 piires. Süvendada hulkade ja arvude vahelisi seoseid. V: Loendamine 8 piires. |
Arv ja nr. 9, loendamine.
S: IX kuu on september, kell üheksa. Süvendada hulkade ja arvude vahelisi seoseid. V: Loendamine 9 piires. |
|
KUNSTILISED TEGEVUSED | Linnumaja meisterdamine.
Vahendid: joogipakk, käärid, nöör. Linnumajakese kaunistamine. |
Loomade jäljed valge plastiliini peal.
Vahendid: Valge plastiliin, mänguloomad Kaardi valmistamine oma sõbrale. |
Varjuteatri ekraani meisterdamine.
Vahendid: küpsetuspaber, guašš, käärid, papp. Kollaž: Minu lemmik talvelõbu. |
Eesti lipu, linnu ja lille maalimine. | |
MÄNG | Talvised mängud:
Variatsioonid lumememme teemadel . |
Talvised mängud:
Vastlapäeva võistlus mängud õues. |
Talvised mängud:
Jäljed lumel, ingel lumel. |
Talvised mängud:
Puudele lumest voolimine. |
|
INDIVIDUAALNE TÖÖ LAPSEGA | Häälikute ja tähtede kordamine + numbrite kordamine.
Lugemise harjutused. |
Häälikute ja tähtede kordamine + numbrite kordamine.
Lugemise harjutused. |
Häälikute ja tähtede kordamine + numbrite kordamine.
Lugemise harjutused. |
Häälikute ja tähtede kordamine + numbrite kordamine.
Lugemise harjutused. |
|
KOOSTÖÖ LASTEVANEMATEGA | 3.02, 15:30 – Prügihunt. Keskkonnasõbralikku käitumine ja jäätmete sorteerimine.
5.02, 11:00 – Õppetund loodusmuuseumis „Eesti metsloomad“. |
Vastlapäev kelgumäel. | 17.02, 15:30 – Teater | 23.02 – Lühendatud tööpäev lasteaias, Eesti Vabariigi iseseisvuspäeva tähistamine lasteaias.
24.02 – Lasteaed suletud. 25.02, 11: 00 Loodusmuuseum.
|
|