Vanus: 2-7a.
Valdkonnad: Matemaatika – Laps teab numbreid ja nende arve.
Üldoskused – Lapsel areneb peenmotoorika.
Eesmärk: Laps kinnitab oma teadmised numbritest ja arvust.
Õppevahendi abil õpetaja võib jälgida lapse matemaatilised oskused, kuidas laps teab numbreid ja arve ja millele on vaja tähelepanu pöörata. Õpetaja ise otsustab kui palju numbreid ta kirjutab (sõltub rühma laste vanusest või õppeprogrammist). Õppevahend on kerge valmistamiseks.
Vahendid: Paber (parem paks), karvane traat, pärlid, nöör, käärid.
Ülesanne: Laps paneb traadile pärle vastavalt kirjutatud numbrile.
ANALÜÜS:
Õppevahend ma kasutasin oma praktika tegevuse läbiviimisel. Oluline, et iga lapsel oleks oma õppevahend, mis annab võimalus tegutseda iseseisvalt ja terve rühmaga. Õppevahend on kerge valmistamiseks, värviline ja pärlid parem kasutada värvilised ja paksad nagu fotol on näidetud. Need pärlid on mugav lapsele näpudega võtta. Mõni kord on vaja pöörata lapse tähelepanu numbrile ja anda lapsele loendada mittu pärle ta pani ussile. Karvaline traat on pehme, lapsed hakkavad mängima ja unustavad, et pärlidel peab olema täpne arv. Numbride arv õppevahendil on võimalik lisada, vastavalt õpetaja eesmärgidele ja laste oskustele. See mäng on jäänud Trollide rühmale edaspidiseks mängimiseks. Õppevahend nõuab aktiivset peenmotoorika töötamist, et võtta pärle, panna ussile ja mängu lõppus maha võtta pärlid ja tagasi ämbrile panna.