NÄDALAkava tEEMA: Sügiseannid LASTE VANUS: 6-7a.
EESMÄRGID | |
1. Üldoskused | Laps tutvub sügistöödega aias (korjamine, koristamine, istutamine). |
2. Mina ja keskkond | Laps eristab puu-, juur-, köögivilju. |
3. Keel ja kõne | Laps oskab nimetada 6-7 aedvilju. |
4. Matemaatika | Laps liidab ja lahutab 6 -piires. |
5. Kunst | Laps oskab erinevaid kujundeid voolida (aedviljad). |
6. Muusika | Laps tunneb erinevad muusikatempod (aeglane, kiire). |
7. Liikumine | Laps liikub kiiresti või aeglaselt sõltuvalt muusika tempost. |
VALDKOND | ESMASPÄEV | TEISIPÄEV | KOLMAPÄEV | NELJAPÄEV | REEDE |
MINA JA KESKKOND
|
Vestlus sügisest. Sügise tunnused. | Vestlus puuviljadest. | Vestlus köögivaljadest. | Vestlus juurviljadest. | Vestlus „ettevalmistused talveks“, konserveerimine, keetmine. |
KEEL JA KÕNE
|
Hommikuring. Vestlus „Mida laps teab sügisest, sügisannedest ja sügistöödest aias“. | Laps osaleb vestluses ja räägib millised puuviljad ta teab. | Laps osaleb vestluses ja räägib millised köögiviljad ta teab. | Laps osaleb vestluses ja räägib millised juurviljad ta teab. | Laps osaleb vestluses sügisannidest ja talveks ettevalmistusest. |
MATEMAATIKA
|
Õemäng „sügislehed“. Sorteerimine, liitmine ja lahutamine 6-piires. | Puuviljade loendamine, liitmine ja lahutamine 6-piires. | Rühmitamine (puu-, juur-, köögiviljad).
Loeme voolitud aedviljad. Arvutame millest kujundist voolitud aedviljad. |
||
KUNST
|
Korvi voolimine. | Voolimine aedvilju lapse valiku järgi. Paneme voolitud sügiannid korvi ja kaunistame. | |||
MUUSIKA
|
Kuulame Vivaldi ja Tсhaikovski „Sügis“. Võrdleme muusika tempid ja tunned. | Kuulame Vivaldi ja Tсhaikovski „Sügis“. Võrdleme muusika tempid ja tunned. | |||
LIIKUMINE
|
Õuemäng „Sügislehed“. | Liikumine muusika järgi. Kiire ja aeglane liikumine/tantsimine. Muusika tundmine. | Muusikaline liikumismäng puulehtedega. |